افزودن کلید واژه در اینجا.

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
و کلید اینتر را بفشارید.

آمار و ارقام استفاده از تخفیف، کوپن و کد تخفیف

آمار و ارقام استفاده از تخفیف، کوپن و کد تخفیف

مردم هرگز از صرفه‌جویی پول خسته نخواهند شد و برندها همیشه به دنبال جذب مشتری‌های جدید هستند. از مخلوط کردن عبارت‌های بالا و البته آماری که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم، درمی‌یابیم که کوپن هنوز یک نیروی محرکه قوی در تجارت است که مردم (و صد البته کیف پول‌هایشان) را به شرکت‌ها پیوند می‌دهد؛ چه پیوند فرخنده‌‌ و مبارکی!!

۸۵% از آمریکایی‌ها از کوپن و کد تخفیف استفاده می‌کنند. (CreditCards.com)

۸۳% از خریداران، از کوپن و کد تخفیف استفاده می‌کنند. (TSYS)

۸۱% از مصرف‌کنندگان بطور منظم از کد تخفیف استفاده می‌کنند. (NCH)

کاربرانی که از کوپن استفاده می‌کنند، %۲۴ بیشتر از خریداران معمولی، هزینه می‌کنند. (Deal Nerd)

۹۰% از خریداران، از بن تخفیف استفاده می‌کنند.  (Valassis)

۹۷% از مصرف‌کنندگان، هنگام خرید از پیشنهادها و تخفیف‌ها استفاده می‌کنند و %۹۲ گفته‌اند که همیشه به دنبال کوپن هستند. (Hawk Incentives)

۴۰% از کاربران گفته‌اند، هنگامی که با کوپن خرید ارزان‌تری انجام می‌دهند، احساس هوشمندی می‌کنند. (Hawk Incentives)

۶۲% از مشتریان وفادار از پیشنهادها و تخفیف‌های برند مورد علاقه خود استفاده می‌کنند درحالیکه %۴۴ از مشتریان غیروفادار اینگونه بوده‌اند. (Blackhawk Network)

در سال ۲۰۱۷ از طریق استفاده از کوپن، ۳٫۱ میلیارد دلار در خرید کاربران صرفه‌جویی شد. (NCH Marketing Services)

۵۳% از مصرف کنندگان اظهار داشتند که بیش از دو ساعت در هفته به دنبال تخفیف‌ها و کوپن‌ها می‌گردند. (Valassis)

پیشبینی شده، انتشار و استفاده از کدهای تخفیف تا سال ۲۰۲۲ تا %۹۴ افزایش یابد که %۸۰ از آن  از طریق اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای موبایلی منتشر خواهد شد و حجم استفاده از سرویس‌های چت‌بات (chatbot) برای اطلاع رسانی تخفیف‌ها و کوپن‌ها از ۲۵ میلیون تا ۱٫۱ میلیارد افزایش می‌یابد. (Juniper Research)

۴۷% از خریداران، از کدهای تخفیف آنلاین استفاده می‌کنند، %۳۸ کوپن‌های اینترنتی را برای خرید از فروشگاه‌های حضوری، چاپ می‌کنند و %۲۵ از مصرف‌کنندگان، کدهای تخفیف را در اپلیکیشن‌های موبایلی فروشگاه‌ها وارد می‌کنند تا خریدی ارزان‌تر داشته باشند. (AYTM Market Research)

۷۱% از تصمیم‌گیری‌های خریداران اینترنتی در آمریکا، تحت تاثیر کوپن و تخفیف بوده است. (CMO Council)

۲۲% از کاربران گفته‌اند که تخفیف‌ها و کوپن‌ها باعث می‌شود تا در برنامه‌های وفاداری (loyalty program) عضویت یابند. (۳Cinteractive)

توزیع و انتشار کوپن‌های غیرکاغذی (دیجیتالی) در ۴ سال گذشته %۳۷۳ افزایش یافته است. (Inmar)

۹۱% از مشتریان وفادار از کوپن‌ها و کدهای تخفیف استفاده می‌کنند. (Valassis)

۵۳% از افراد مرفه (با درآمد بیش از ۲۰۰ هزار دلار در سال) مایل به تعویض فروشگاه‌ها (switch brands) به دلیل مشاهده کوپن و پیشنهاد تخفیف‌دار هستند. (GfK)

۷۸% از کاربران به دلیل مشاهده یک کوپن، تحت تاثیر قرار می‌گیرند تا خریدی را انجام بدهند؛ که بطور معمول و بدون تخفیف، آن خرید را نمی‌کنند.  (Valassis)

۳۵% از مشتریان بیش از ۵۰ بار در سال از کوپن و کد تخفیف استفاده می‌کنند. (TSYS)

۸۳% از خریداران، حداقل یک خرید از قبل برنامه‌ریزی‌نشده به دلیل کوپن یا تخفیف داشته‌اند. (Market Track)

۳۰٫۹% از خرده‌فروشان اذعان داشتند، تخفیف درصدی، موثرترین روش در ایجاد انگیزه کاربران برای خرید بوده است. (Retention Science)

خریداران با رنج سنی ۱۸ تا ۴۵ سال، تخفیف را ترجیح می‌دهند درحالیکه افراد ۴۶ تا ۷۵ ساله، ارسال رایگان را می‌پسندند.(Blue Hornet)

۴۳% از کاربران موافقت کرده‌اند تا در ازای دریافت تخفیف‌ها و کوپن‌های شخصی‌سازی‌شده، اطلاعات و داده‌های شخصی خود را در اختیار شرکت‌ها قرار دهند. ([۲۴]۷)

۴۵% از افراد حاضر به پر کردن یک فرم اینترنتی در ازای دریافت بن تخفیف هستند. (Valassis)

۷۶% از خریداران حاضراند تا در ازای پیشنهادهای مرتبط با نیازها و سلایقشان، اطلاعات شخصی خود را با فروشگاه‌ها مبادله کنند. (Forbes)

۷۸٫۴% از دانش‌آموزان همیشه یا اغلب اوقات، قبل از خرید، بدنبال کوپن و تخفیف می‌گردند. (ID.me)

۴۰% از کاربران بدون خرید از یک فروشگاه خارج شده‌اند زیرا کوپن تخفیف خود را در خانه جا گذاشته بودند. (Google)

۴۰% از مصرف‌کنندگان از عضویت در خبرنامه یک برند خارج می‌شوند، درصورتیکه تخفیف‌ها یا کوپن‌های ارسال شده جذاب نباشند. (Vibes)

ایمیل‌هایی که حاوی بن هدیه و تخفیف هستند، %۱۴ بیشتر باز می‌شوند، %۳۴ بیشتر کلیک می‌شوند و %۴۸ درآمد بیشتری را حاصل می‌کنند. (Experian)

تا سال ۲۰۲۲، ۱ میلیارد دستگاه موبایل از طریق کدهای QR به کوپن‌های تخفیف دسترسی خواهند داشت. (Juniper Research)

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.