0

بررسی تپسی و مزیت‌های آن | Tap30

تپسی

رقابت و جدال در دنیای کسب و کار‌های مدرن همیشه به معنای بهتر بودن اولین‌ها نیست مانند پیروزی اندروید بر آی او اس و یا محبوب‌تر شدن تپسی نسبت به اسنپ در یک بازه زمانی. در این نوشته، ما در مورد تپسی، جدی‌ترین رقیب اسنپ صحبت می‌کنیم. بازار کار تاکسی‌های اینترنتی در ایران از میانه دهه نود با رونق زیادی رو به رو شد و یکی از تاثیرگذارترین پلتفرم‌های تاکسی اینترنتی، همین دو شرکت هستند.

داستان شروع به کار تپسی

در ایران با شروع موفق هر جریانی، کپی‌های بی‌کیفیت آن جریان مانند قارچ سر از زمین در می‌آورند بنابراین بین بازه زمانی تولد اسنپ تا تپسی بی‌شک تاکسی‌های اینترنتی زیادی آمدند و رفتند؛ اما یک کسب و کار نیاز به یک استراتژی قدرتمند در زمینه‌های فنی، بیزینس، جذب مشتری، جذب فیریلنسر و غیره دارد که این شرکت با فاصله دو سال پس از اسنپ، تنها تاکسی اینترنتی بود که توانست در سال 95 با این دیدگاه اصولی وارد میدان رقابت شود.

از دیگر مفاهیم واقعی رقابت در دنیای کسب و کار، همکاری‌های رقبا در پشت صحنه است. هومن دمیرچی که پیش‌تر تاکسی یاب و اسنپ را پایه‌گذاری کرده‌بود، این بار در مقام مدیر عملیات تپسی نقش‌آفرینی می‌کند؛ میلاد منشی‌پور در جایگاه مدیرعامل و حمید مهینی از دیگر بنیان‌گذاران این شرکت هستند. تپسی ابتدا کار خود را در تهران آغاز کرد و با پشت سر گذاشتن کش و قوص‌های فراوان با شهرداری و دیگر رقبا، هم‌اکنون دارای میلیون‌ها کاربر و مسافر است و سکان امور خود را به دست بیش از 1000 پرسنل خود سپرده است.

 

لوگوی جدید تپسی

انواع خدمات تپسی

این اپلیکیشن بسته به نیاز انواع کاربران خود، خدمات گوناگونی با قیمت‌های متفاوت در نظر گرفته‌است:

  • سرویس تپسی (دربستی)
  • تپسی لاین (چند مسافری)
  • تاکسی تلفنی (بدون نیاز به گوشی‌های هوشمند) با شعار 1630 تپسی
  • سرویس اقتصادی (با قیمت معمول)
  • پرو (برای خودروهای لوکس)
  • پرایم (ویژه بانوان)
  • توان‌یاب (ویژهٔ افراد دارای معلولیت حرکتی)

 

1630 تپسی

انواع روش‌های درخواست تپسی

تمایز تپسی نسبت به دیگر رقبا، تنوع روش‌های درخواست سفیر (راننده) برای انواع کاربران است. علاوه بر شیوه‌های رایج درخواست تاکسی که مبتنی بر اپلیکیشن‌های اندروید، آی او اس و تحت وب است، امکان درخواست سفر با استفاده از تلفن 1630 نیز برای کاربرانی فراهم شده که یا از گوشی هوشمند استفاده نمی‌کنند یا دسترسی به اینترنت ندارند. همچنین مدت‌هاست که به منظور ارائه خدماتی شایسته معلولین، این شرایط را اضافه کرده‌است که در صورت نیاز، کاربران معلول بتوانند در حساب کاربری خود از امکانات ویژه ویلچر یا عصا و یا برقراری ارتباط با مسافر ناشنوا برخوردار شوند. برای دریافت کدهای تخفیف تپسی با ما همراه باشید. همچنین برای مشاهده راهنمای استفاده از کد تخفیف تپسی کلیک نمایید.

سفارش تاکسی در تپسی

روش‌های همکاری با تپسی

استخدام راننده تپسی

بنابر ادعای این شرکت، رانندگان بزرگترین سرمایه‌شان هستند. بنابراین شرایط جذب راننده نیز متناسب با این ادعا جذاب خواهد بود. فرایند ثبت نام به عنوان راننده، آسان و کاملا غیر حضوری است. تپسی در تمام دوران فعالیت خود با شناخت چالش‌ها و کمبودهای درآمد رانندگان تاکسی نسبت به هزینه سوخت و لوازم جانبی خودرو، سعی در ارائه شیوه کسب درآمد پایدار داشته‌است؛ به طور مثال رانندگان تپسی امکان دریافت آنی مبالغ سفر در کیف پول مجازی‌شان را دارند یا به رانندگان حرفه‌ای که بیشترین رضایت مسافران را داشته باشند، لوازم جانبی با نرخ دولتی می‌فروشد.

پنل سازمانی تپسی

امکان ویژه تپسی برای ارگان‌ها و سازمان‌ها برای درخواست گروهی خودرو که توسط نسخه تحت وب قابل دسترس است. سازمان‌ها با ورود به حساب کاربری خود در بخش پنل سازمانی می‌توانند گزارش سفرها را در قالب یک فایل اکسل در اختیار داشته‌باشند.

شهرهای محل فعالیت تپسی

همانطور که گفته شد تپسی ابتدا کار خود را از تهران شروع کرد اما هم‌اکنون برای تمام کابران شهرهای شیراز، کرج، اصفهان، تبریز، مشهد، لاهیجان، بندرانزلی، رشت، اهواز و یزد، کرمان، ارومیه، ساری، بابل و چند شهر دیگر در دسترس است.

تامین امنیت مسافرین

همیشه حواشی زیادی حول عملکرد تاکسی‌های اینترنتی از سوی رقبا و رانندگان سنتی وجود داشته‌است؛ اما تپسی تا به امروز تا حد زیادی توانسته خود را از این حواشی دور کند. همیشه پس از درخواست خودرو توسط کاربر، توصیه‌هایی برای حفظ امنیت او نمایش می‌دهد. مثلا پیش از سوار شدن در ماشین سفیر، حتما پلاک خودرو و مشخصات راننده باید با اطلاعات داخلی اپلیکیشن همخوانی داشته‌باشد. همچنین امکان گزارش شرایط اضطراری را داخل اپلیکیشن و از طریق پایگاه تلفنی فراهم کرده‌است تا مسافر در صورتی که از سوی راننده دچار مشکل شد، سریعا تیم تپسی و یکی از نزدیکان مسافر مطلع شوند.

امنیت مسافرین تپسی

اطلاعات تماس و پشتیبانی تپسی

چه راننده باشید چه مسافر، ممکن است برای شما سوال یا مشکلی در استفاده از اپلیکیشن و موارد دیگر پیش بیاید. برای رفع آن می‌توانید با تیم پشتیبانی در ارتباط باشید. همچنین در صورت بروز مشکل مالی از سوی مسافر یا راننده یا در هر مورد دیگری می‌توانید از راه‌های زیر با تپسی در ارتباط باشید:

نشانی: تهران، خیابان سردار جنگل، خیابان بهار غربی، انتهای کوچه ارکیده، پلاک ۳ (نبش اتوبان ستاری)، کدپستی: ۱۴۷۶۹۳۴۷۶۵
تلفن: 1630
ایمیل: info@tapsi.cab

سوالات متداول

تاریخچه تپسی

این شرکت با فاصله دو سال پس از اسنپ، تنها تاکسی اینترنتی بود که توانست در سال 95 با این دیدگاه اصولی وارد میدان رقابت شود.

انواع خدمات تپسی چیست؟

سرویس تپسی (دربستی) - تپسی لاین (چند مسافری) - تاکسی تلفنی (بدون نیاز به گوشی‌های هوشمند) با شعار 1630 تپسی - سرویس اقتصادی (با قیمت معمول) - پرو (برای خودروهای لوکس) - پرایم (ویژه بانوان) - توان‌یاب (ویژهٔ افراد دارای معلولیت حرکتی)

انواع روش‌های درخواست تپسی چیست؟

علاوه بر شیوه‌های رایج درخواست تاکسی که مبتنی بر اپلیکیشن‌های اندروید، آی او اس و تحت وب است، امکان درخواست سفر با استفاده از تلفن 1630 نیز برای کاربرانی فراهم شده که یا از گوشی هوشمند استفاده نمی‌کنند یا دسترسی به اینترنت ندارند. همچنین مدت‌هاست که به منظور ارائه خدماتی شایسته معلولین، این شرایط را اضافه کرده‌است که در صورت نیاز، کاربران معلول بتوانند در حساب کاربری خود از امکانات ویژه ویلچر یا عصا و یا برقراری ارتباط با مسافر ناشنوا برخوردار شوند.

روش‌های همکاری با تپسی چیست؟

استخدام راننده تپسی - پنل سازمانی تپسی

شهرهای محل فعالیت تپسی کدام‌ها هستند؟

تپسی ابتدا کار خود را از تهران شروع کرد اما هم‌اکنون برای تمام کابران شهرهای شیراز، کرج، اصفهان، تبریز، مشهد، لاهیجان، بندرانزلی، رشت، اهواز و یزد، کرمان، ارومیه، ساری، بابل و چند شهر دیگر در دسترس است.

تامین امنیت مسافرین به چه شکل است؟

همیشه پس از درخواست خودرو توسط کاربر، توصیه‌هایی برای حفظ امنیت او نمایش می‌دهد. مثلا پیش از سوار شدن در ماشین سفیر، حتما پلاک خودرو و مشخصات راننده باید با اطلاعات داخلی اپلیکیشن همخوانی داشته‌باشد. همچنین امکان گزارش شرایط اضطراری را داخل اپلیکیشن و از طریق پایگاه تلفنی فراهم کرده‌است تا مسافر در صورتی که از سوی راننده دچار مشکل شد، سریعا تیم تپسی و یکی از نزدیکان مسافر مطلع شوند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *