1

معرفی کارپینو ، تاکسی اینترنتی اداره تاکسیرانی | carpino

کارپینو

اگر نگاهی به تاریخچه‌ی تاکسی و تاکسیرانی بیندازیم اولین شرکت تاکسیرانی با نام ب . ب . تاکسی در سال 1325 هجری شمسی با 10 دستگاه فعالیت خود را در تهران آغاز نمود که مورد استقبال گسترده‌ی مردم قرار گرفت و این امر در نهایت موجب گسترش این فعالیت و تاسیس سازمان مستقل تاکسیرانی تهران توسط خانم فخرالدوله در سال 1326 شد. آن زمان کسی به اسنپ و تپسی و کارپینو فکر نمی‌کرد 🙂

تاکسرانی قدیم تهران

تاکسیرانی تا به اکنون فعالیت خود را ادامه داده‌است و یکی از مهم‌ترین وسایل حمل و نقل عمومی محسوب می‌شود.
این سازمان از روند پیشرفت تکنولوژی دور نمانده است. درگذشته با گسترش تلفن، این سازمان اقدام به راه‌اندازی تاکسی‌های تلفنی نمود و شما می‌توانستید با یک تماس تلفنی، برای مقصد موردنظر خود درخواست تاکسی دهید. امروزه نیز با پیشرفت تلفن‌های هوشمند و نرم‌افزارها اقدام به ارائه نرم‌افزاری با نام کارپینو نموده است. این نرم‌افزار تحت پوشش سازمان تاکسیرانی است و شما می‌توانید در کم‌ترین زمان و به آسانی در هر نقطه‌ی شهر با انتخاب مبدا و مقصد، درخواست خود را در نرم‌افزارکارپینو ثبت نموده و سفر درون شهری خود را در سریع‌ترین شکل ممکن انجام دهید.

این شرکت، فعالیت خود را ازاسفند 95 در شهر تهران آغاز کرده است و با رسالت “سفری ایمن، ارزان، با کیفیت” تاسیس شده و کسب رضایت مشتریان و تعامل مثبت با آنان از دستورالعمل‌های اصلی آن است.

سایت کارپینو

اپلیکیشن کارپینو

اپلیکیشن کارپینو در دو نسخه آی او اس (IOS) و اندورید ارائه و کاربران می‌توانند این اپلیکیشن را از طریق گوگل پلی، کافه بازر، مایکت، وب اپلیکیشن، اناردونی، iApps یا از طریق لینک مستقیم موجود در وبسایت آن دانلود نمایند. این نرم‌افزار همانند سایر نرم‌افزارها دارای نقاط ضعف و قوت خود است که در ادامه بررسی آن می‌پردازیم.

دانلود اپلیکیشن کارپینو

نقاط ضعف و قوت کارپینو

نقاط قوت کارپینو

  • فعالیت زیرنظر تاکسیرانی و شهرداری
  • امکان تردد خودروها در محدوده طرح ترافیک
  • استخدام سخت‌گیرانه‌تر رانندگان
  • بیمه شخص ثالث مسافران
  • سرعت مناسب بارگذاری اپلیکیشن
  • امکان رزرو مسیرهای مورد علاقه
  • رنگ آمیزی مناسب و زیبای رابط کاربری

نقاط ضعف کارپینو

  • فاقد مکانیزم متفاوت نسبت به اسنپ و تپسی
  • بخش‌بندی زیاد منوها و عدم یکپارچگی
  • زمان‌بر بودن کار با اپلیکیشن
  • تعداد خودروهای کمتر
  • مدت زمان انتظار بیشتر برای پذیرش درخواست
  • محدود بودن شهرهای تحت پوشش
  • قیمت بالا نسبت به رقبا

وبلاگ کارپینو

بخش تیم محتوای کارپینو در وبلاگ آن اقدام به تولید محتواهای آموزشی، رویدادها، اطلاعیه‌های شرکت و سرگرمی نموده تا کاربران این اپلیکیشن در جریان به‌روزترین اطلاعات و اخبار (مخصوصا اطلاعات و نکات مربوط به حمل و نقل عمومی) قرار گیرند.

وبلاگ کارپینو

همکای با کارپینو

شما می‌توایند از دو طریق با کارپینو همکاری و درآمد کسب کنید. در روش اول شما به عنوان نماینده کارپینو به بازاریابی و جذب رانندگان پرداخته و کمسیون دریافت می‌نمایید یا اگر صاحب موسسه کرایه یا آژانس هستید می‌توانید تحت پوشش این شرکت درآمده و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

همکاری با کارپینو

شهرهای تحت پوشش کارپینو

این شرکت در حال حاضر فقط در شهرهای تهران و مشهد فعال می‌باشد.

تجربه سفر با کارپینو

همان‌طور که در مقدمه گفته شد اپلیکیشن کارپینو در دو نسخه‌ی اندروید و آی او اس به کاربران ارائه می‌شود. شما با ورود شماره تلفن همراه خود در این اپلیکیشن ثبت نام می‌نمایید. سپس در ابتدا مبدا و بعد مقصد را در نقشه انتخاب نموده و درخواست خود را ثبت می‌کنید. در صورت انصراف می‌توانید دکمه لغو را نگه داشته و سفر خود را لغو کنید. همچنین این اپلیکیشن بخش کد تخفیف کارپینو، انتخاب نوع وسیله نقلیه (تشریفاتی یا تاکسی)، افزودن مسیر دوم و قابلیت توقف دارد که می‌توانید براساس نیازتان استفاده کنید. در منوی این اپلیکیشن نیز می‌توانید از تاریخچه سفرها، پرداخت آگاه شوید، اعتبارخود را افزایش دهید ودر صورت مشکل با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

تجربه سفر با کارپینو

شبکه‌های اجتماعی کارپینو

این برند در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، لینکدین، فیسبوک و توئیتر حضور فعال دارد و در این بسترها به معرفی اپلیکیشن، خدمات جدید اپلیکیشن، اخبار و محتواهای آموزشی می‌پردازد.

اطلاعات تماس کارپینو

شما می‌توانید در صورت بروز هرگونه مشکل در اپلیکیشن یا خدمات این شرکت با پشتیبانی تماس بگیرید.

راه‌های ارتباطی:

  • فرم ارتباط با ما
  • نشانی: تهران، خیابان آزادی، نرسیده به میدان انقلاب، ابتدای خیابان بهزاد، جنب سازمان تاکسیرانی، طبقه 8 پارکینگ کاوه
  • تلفن: 53850111-021
  • شماره پشتیبانی و شکایت: 1800
  • ایمیل: info@carpino.ir

برای آشنایی با نحوه استفاده از کد تخفیف کارپینو کلیک کنید.

‌سوالات متداول

نقاط قوت کارپینو چیست؟

فعالیت زیرنظر تاکسیرانی و شهرداری - امکان تردد خودروها در محدوده طرح ترافیک - استخدام سخت‌گیرانه‌تر رانندگان - بیمه شخص ثالث مسافران - سرعت مناسب بارگذاری اپلیکیشن - امکان رزرو مسیرهای مورد علاقه - رنگ آمیزی مناسب و زیبای رابط کاربری

نقاط ضعف کارپینو چیست؟

فاقد مکانیزم متفاوت نسبت به اسنپ و تپسی - بخش‌بندی زیاد منوها و عدم یکپارچگی - زمان‌بر بودن کار با اپلیکیشن - تعداد خودروهای کمتر - مدت زمان انتظار بیشتر برای پذیرش درخواست - محدود بودن شهرهای تحت پوشش - قیمت بالا نسبت به رقبا

همکای با کارپینو چگونه است؟

شما می‌توایند از دو طریق با کارپینو همکاری و درآمد کسب کنید. در روش اول شما به عنوان نماینده کارپینو به بازاریابی و جذب رانندگان پرداخته و کمسیون دریافت می‌نمایید یا اگر صاحب موسسه کرایه یا آژانس هستید می‌توانید تحت پوشش این شرکت درآمده و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. محمد گفت:

    ایا میتوان تصور کرد که اپ مورد نظر که درخواست های وافقعی رانندگان و مسافرین محترم را مدنظر قرار میدهد بالاخره راه اندازی میشود یا خیر؟!اینکه کارپینو در ابتدای شروع دست اسنپ با ان ید طولانی یک دهه ایش را میخواهد از پشت ببندت ،هنوز نیامده نرخ کرایه ها فوق العاده کم